سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشش ها و لاینینگ های ضد خوردگی می بایست به صورت محکم و مطمئن به

پوشش ضد خوردگی


برای اجرای گونه های کفپوش ، پوشش ، مخصوصا کفپوش (روکش ) اپوکسی صنعتی ، کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال (بهداشتی) ، کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک ، روکش و پوشش اپوکسی ، کفپوش اپوکسی ضد اسید ، کفپوش پلی یورتان ، کفپوش پلی یورتان صنعتی ، کفپوش پلی یورتان ورزشی بایستی فراهم ساز ی سطح های به طریق مطلوب و استاندارد انجام گیرد که در‌این متن تلاش شده‌است این حالت معرفی گردد .


بنا های بتنی که در معرض مواد شیمیایی خورنده قرار می‌گیرند بایستی دارنده قوانینی باشند که بتوان بر روی آن ها پوشش های ضد خوردگی مشتمل بر اشکال پوشش های رزینی، کاشی کاری و آجرکاری صد اسید را اجرا نمود. پوشش ها و لاینینگ های ضد خوردگی بایستی به طور سفت و مطمئن به سطح بتنی پایین فعالیت بچسبند که در‌این خصوص بنا بتنی می بایست طوری ساخته و اجرا در بیاید که دارنده ماکزیمم توان مراقبت پوشش و نیز از مقاومت کششی خیر و خوبی برخوردار باشد.




بطور کلی پوشش ها و لاینینگ های حفاظتی پشتوانه و حافظ خویش نمی باشند (بجز لاینینگ باطن پیت ها و مخازن که در آنجا پوشش از یک خویش پایداری و ایستایی مطلوب برخوردار میباشد) و معمولا در مقابل تنش های خمشی ضعیف کار می نمایند.


براین اساس بنا بتنی دارای سلاح می بایست بتواند تا حد قابلیت از تغییر و تحول صورت های ناشی از بارهای خمشی و ارتعاشی پرهیز نماید همینطور باید از ساخت رخنه‌ در بتن که ناشی از جلسه و یا این که انقباض بتن میباشد و نیز بارهای تنشی دوری گردد.


با اعتنا به اینکه پوشش ها و مواد حفاظتی دارنده ویژگی ها فیزیکی بسیار مختلف با بتن هستند لذا بارهای ناشی از آن باید در لحاظ گرفته گردیده و احتساب گردد. به خصوص هنگامی که بنا بتنی زیر تاثیر دماهای بالا قرار می‌گیرد.


باتوجه به موردها فوق الذکر می شود به نتیجه ها بشرح پایین برسیم ودرآماده سازی سطح ها کف پوش ها ، پوشش ها وکلا\"در سیستم های حفاظت سطح های بکار ببریم و در شرایطی‌که که‌این مورد ها در بنا های در معرض مواد شیمیایی خورنده رعایت نگردد، عواقب بسیار خطرناکی تولید خواهد شد :


1- ساختمان بایستی مطابق با ضوابط روان برای تحمل تمامی بارهای قابل انتظار مشتمل بر تنش های حرارتی به صحت احتساب گردد. ضمنا در صورتی‌که که قرار باشد یک لایه حایل یا این که بازدانده (membrane) بر روی بتن اجرا در بیاید، می بایست از تولید رخنه‌ در آن که معمولاً در شغل های ساختمانی عادی مجاز میباشد تا قابلیت اجتناب گردد.