سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشش ضد خودگی مناسب برای استخر

پوشش ضد خوردگی

تا عاری از هر دسته باکتری شود . اگر نیز مرحله آن از سنگریزه تشکیل گردیده باشد که دشوار خیس می باشد و زیاد اختلال هست که آن را تعمیر یا این که نگهداری کنید . راجع به مواد اسیدی شستو شو دهنده چیزی شنیده اید؟ به طور معمول هر 3 الی 5 سال برای استخر های بتونی موضوع به کارگیری قرار می گیرد و به طور کلی تراز استخر بتونی را شست و شو می دهد و تمام باکتری ها را می کشد به کار گیری از این مواد تراز گچی آن را به شرایط اولیه در می آورد البته این نکته را در لحاظ داشته باشید که برای استخرهای وینیلی و فایبرگلاسی زمینه استفاده قرار نمی گیرد در ضمن اندازه PH جان دار در این جور استخرها بالا هست که متقابلا منجر ارتقا PH موجود در آب استخر نیز می شود در فیض هنگامی که از اسید برای تطهیر استخر استعمال می نمائید بعد از آن از آن اندازه PH جان دار را تحلیل نمائید تا در شرایط نرمال باشد زیرا درصد بالای PH در آب استخر موجب کارایی غیرموثر کلر می شود و موضوع ای موثر را برای پرورش باکتریها ایجاد می نماید . آیا استخرهای بتونی مطلوب نیستند؟ خیر همگی آنها اما با صرف هزینه برای آن ها بسیار بادوام تر می نظیر و عمده برای شما سعی دارا هستند . 

استخر وینیلی: به نسبت استخرهای بتونی مضاعف راحت تر و آسان خیس تعمیر می شوند در سکو وال به این استدلال که تراز مشقت بار تری نسبت به استخرهای بتونی ندارند . اگر هم باکتری و آلودگی در آن ایجاد شود تنها بعضی از جاها در استخر وینیلی مبتلا آلودگی می شوند و عمده جاهایی که لایه های استخر به هم متصل می شوند که می تواند باکتری در آنجا مخفی باقی بماند همینطور به طور معمول استخرهای بزرگی هستند و به این معنی می باشد فضای بیشتر فعالیت بیشتری را در پی دارااست ولی به طور کلی نسبت به استخرهای بتونی آسانتر تعمیر و حفظ می شوند . 

استخر فایبرگلاسی: هنگامی که روش ی مراقبت و تعمیر دو نمونه استخر دیگر را می خوانیم، متوجه می شویم که استخر فایبرگلاسی در مقایسه با دو نوع پیشین دوچندان راحت خیس و آسانتر نگهداری می شود و نیاز کمتری به تعمیر دارا هستند با اینکه مراقبت آنها مجانی نیست و میزان مواد شیمیایی آب نظیر دیگر استخرها بایستی ارزیابی شوند همچنین مشکل ها حاد دیگری در قضیه تجهیزات آن می تواند چهره بدهد . 

استخر فایبرگلاسی پول و مقطع کمتری برای مراقبت می خواهند و دوباره به مال سطح استخرها باز می گردیم که به عامل جنس فوق العاده آن هیچ باکتری و آلودگی در آن رشد نمی کند و به طور کلی ضد باکتری نصیحت می کرد