سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفپوش عایق برق

پوشش ضد خوردگی

ق هرگونه به کارگیری تجاری و یا انتشار تمام یا این که گزیده از مطالب اطلاع رسانی های شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری به هر صورتی (فتوکپی، پرینت، چاپ، پخش الکترونیکی، آکهی ? برداشت صوتی و چهره ای و) . . صرفا با رضایت و جواز کتبی شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری قابلیت پذیر میباشد در غیر اینصورت در رخ مشاهده با متخلفین بازخورد و پیگیرد قانونی به هم پا دارااست . 

کمپانی مشاورین پوششهای صنعتی کسری با برخورداری از تجارب کاری غالب ، مدیران و کارشناسان خبره ، یکی از پیشروان صنعت پوششهای ضد خوردگی در جمهوری اسلامی ایران و ساخت کننده کفپوشهایعایق برق دارای تاییدیه آزمایشگاه فشار کارکشته پژوهشگاه نیرو و راس پژوهش متالورژی رازی و کالج صنعت آب و برق (شهید عباسپور) در کشور ایران مطابق استاندارد IEC 61111 هست . 

این کفپوش های عایق برق در سه تراز ولتاژ کفپوش عایق برق فشار ضعیف تا 1000 ولت ، کفپوش عایق برق فشار متوسط تا 36 کیلو ولت وکفپوش عایق برق فشار کار کشته تا 57 کیلو ولت ارائه می شود . 

از آنجائیکه فیلر کربن بلک ( Carbon Black ) مقاومت الکتریکی را به شدت کاهش داده و سبب ساز نوسان مقدار رسانایی در نقاط متعدد کامپاند می‌شود ، کمپانی کسری اقدام به تصحیح فرمولاسیون و جایگزین کردن این فیلر با افزودنیهای یگانه نموده میباشد به نحوی که از حیث سوق دهی جریان الکتریسیته هم به خاصیت عایقی بسیار بالایی دست یافته است بطوریکه میانگین ولتاژ شکست این مال با ضخامت 4 میلیمتر به 57 هزار ولت میرسد . 

یک عدد از مشخصه های برتر عایق برق ، ایجاد لایه به لایه با ضخامت های یک میلیمتری می باشد که بکارگیری این تکنولوژی ضمن تقویت و توزیع یکسان مقاومت الکتریکی در تمام مرحله ورق لاستیک ، نقاط ضعف موضعی احتمالی را هم همپوشانی مینماید . 

بعدها 

فرش عایق برق : کفپوشهای عایق برق تولیدی کمپانی کسری بصورت رولی بوده ودارای پهنا یک متر و ضخامت 3-6 میلیمتر می باشد . طول کفپوشهای عایق برق بستگی به درخواست مشتری دارااست . 


ویژگیهای 

منحصر به فرد کفپوشهای عایق برق شرکت کسری: کفپوش 

عایق برق کمپانی کسری دارنده خواص خودخاموش شوندگی (غیر قابل اشتعال در دوران تماس بی واسطه با شعله کفپوش 

عایق برق کمپانی کسری دارای خواص مکانیکی مطلوب جهت تکان ترولی و تجهیزات الکتریکی سیار کفپوش 

عایق برق شرکت کسری مقاوم در برابر ترکیدگی و خراشیدگی کفپوش 

عایق برقت ولید شده با مواد عاری از مشتقات هادی جریان الکتریسیته ، نظیرکربن بلک برای کفپوشهای عایق برق فشار قوی کفپوش 

عایق برق کمپانی کسری دارای مقاومت کافی در برابر عبور جریانهای مس